Prima prestaties tijdens Koude polderloop

Plaats nieuw bericht Plaats reactie Forum van Groep 5 forum index | Verslagen en uitslagen Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

21-12-2009, 09:44 BerichtOnderwerp: foto Rik
Ilonka

Reageer met quote

Bert schreef:
Frank, als jij foto's van mij gebruikt, ga ik natuurlijk foto's van jou gebruiken. Ik heb een foto van Rik op de site gezet, ik neem aan dat dat geen probleem is. Ik zie dat je interessegebied kwa fotograferen zich inmiddels ook uitstrekt tot vogels en landschappen. Het gaat goed met je Wink

In Linschoten ook een vogel op foto vastgelegd, een rare vogel Razz
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage

21-12-2009, 21:00 BerichtOnderwerp: Re: foto Rik
Frank

Reageer met quote

Ilonka schreef:
In Linschoten ook een vogel op foto vastgelegd, een rare vogel Razz
En ik zag een struisvogel met dr kop in t zand Laughing
Bert schreef:
Frank, als jij foto's van mij gebruikt, ga ik natuurlijk foto's van jou gebruiken. Ik heb een foto van Rik op de site gezet, ik neem aan dat dat geen probleem is. Ik zie dat je interessegebied kwa fotograferen zich inmiddels ook uitstrekt tot vogels en landschappen. Het gaat goed met je
Als je een opfris cursus nodig heb hoor ik t wel Exclamation
Rik schreef:
Grappig die foto van Frank, misschien maar eens gaan informeren of ik bij Jägermeister een nieuw sponsorcontract in de wacht kan slepen
Vermeld dan dat ik de foto heb gemaakt in de ijs en ijskou. Pik ik misschien ook nog een voordeeltje mee....

22-12-2009, 18:10 BerichtOnderwerp:
Sven

Reageer met quote

Tja, Bert en dan is Frank nog niet ieens met de Vut. Jij bent pas vogels gaan spotten op latere leeftijd. Wil dat zeggen dat Frank een ouwe zak is of wil dit zeggen dat jij nog jong en vitaal bent? Smile
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht

22-12-2009, 18:15 BerichtOnderwerp:
Frank

Reageer met quote

Sven schreef:
Tja, Bert en dan is Frank nog niet ieens met de Vut. Jij bent pas vogels gaan spotten op latere leeftijd. Wil dat zeggen dat Frank een ouwe zak is of wil dit zeggen dat jij nog jong en vitaal bent? Smile

Ik ga hier niet op antwoorden....... Cool

24-12-2009, 00:07 BerichtOnderwerp:
Bert
Site Admin

Reageer met quote

Frank schreef:
Sven schreef:

Ik ga hier niet op antwoorden....... Cool
Ikke wel. Ik heb tijdens het spotten eens een jong stel ontmoet, zij heette Thirza en zijn naam is me ontschoten .... Ik weet wel dat ik toen dacht: wat een bofkonten, dat ze op jonge leeftijd al oog hebben voor hoe mooi de natuur is. Daar heb ik tot na m'n 60ste op moeten wachten! En zo te zien is Frank me ook al ver vooruit door al voor z'n 30ste aan landschapsfotografie te doen Wink

24-12-2009, 15:02 BerichtOnderwerp:
Frank

Reageer met quote

Bert schreef:
Ik heb tijdens het spotten eens een jong stel ontmoet, zij heette Thirza en zijn naam is me ontschoten ....
Had je dit stel gespot... Heb je daar ook foto's van?
Bert schreef:
Ik weet wel dat ik toen dacht: wat een bofkonten, dat ze op jonge leeftijd al oog hebben voor hoe mooi de natuur is.
2 kontjes hoog zeker....
Bert schreef:
En zo te zien is Frank me ook al ver vooruit door al voor z'n 30ste aan landschapsfotografie te doen Wink
En vogeltjes... Heb vanochtend een sneeuwvogel op de gevoelige plaat vastgelegd... Hij bleef iets beter stil zitten als een dit ijskonijn.

Zo genoeg over de bloemetjes en bijtjes.... Ik ga een lekker traininkie doen met 10x90” P60”.

Plaats nieuw bericht Plaats reactie Forum van Groep 5 forum index | Verslagen en uitslagen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen: