| 21-12-2009, 09:44 |
Onderwerp: foto Rik |
Ilonka
|
|
|
|
| Bert schreef: |
Frank, als jij foto's van mij gebruikt, ga ik natuurlijk foto's van jou gebruiken. Ik heb een foto van Rik op de site gezet, ik neem aan dat dat geen probleem is. Ik zie dat je interessegebied kwa fotograferen zich inmiddels ook uitstrekt tot vogels en landschappen. Het gaat goed met je  |
In Linschoten ook een vogel op foto vastgelegd, een rare vogel  |
|
| Naar boven |
|
| 21-12-2009, 21:00 |
Onderwerp: Re: foto Rik |
Frank

|
|
|
|
| Ilonka schreef: |
In Linschoten ook een vogel op foto vastgelegd, een rare vogel  |
En ik zag een struisvogel met dr kop in t zand
| Frank, als jij foto's van mij gebruikt, ga ik natuurlijk foto's van jou gebruiken. Ik heb een foto van Rik op de site gezet, ik neem aan dat dat geen probleem is. Ik zie dat je interessegebied kwa fotograferen zich inmiddels ook uitstrekt tot vogels en landschappen. Het gaat goed met je |
Als je een opfris cursus nodig heb hoor ik t wel
| Rik schreef: |
| Grappig die foto van Frank, misschien maar eens gaan informeren of ik bij Jägermeister een nieuw sponsorcontract in de wacht kan slepen |
Vermeld dan dat ik de foto heb gemaakt in de ijs en ijskou. Pik ik misschien ook nog een voordeeltje mee.... _________________ Liever 2 vliegen in een klap dan een kuil graven voor iemend die niet komt opdagen omdat ie in een hoge boom wind zit te vangen. |
|
| Naar boven |
|
| 22-12-2009, 18:10 |
Onderwerp: |
Sven
|
|
|
|
Tja, Bert en dan is Frank nog niet ieens met de Vut. Jij bent pas vogels gaan spotten op latere leeftijd. Wil dat zeggen dat Frank een ouwe zak is of wil dit zeggen dat jij nog jong en vitaal bent?  |
|
| Naar boven |
|
| 22-12-2009, 18:15 |
Frank

|
|
|
|
| Sven schreef: |
Tja, Bert en dan is Frank nog niet ieens met de Vut. Jij bent pas vogels gaan spotten op latere leeftijd. Wil dat zeggen dat Frank een ouwe zak is of wil dit zeggen dat jij nog jong en vitaal bent?  |
Ik ga hier niet op antwoorden.......  _________________ Liever 2 vliegen in een klap dan een kuil graven voor iemend die niet komt opdagen omdat ie in een hoge boom wind zit te vangen. |
|
| Naar boven |
|
| 24-12-2009, 00:07 |
Bert Site Admin

|
|
|
|
| Frank schreef: |
| Sven schreef: |
Ik ga hier niet op antwoorden.......  |
Ikke wel. Ik heb tijdens het spotten eens een jong stel ontmoet, zij heette Thirza en zijn naam is me ontschoten .... Ik weet wel dat ik toen dacht: wat een bofkonten, dat ze op jonge leeftijd al oog hebben voor hoe mooi de natuur is. Daar heb ik tot na m'n 60ste op moeten wachten! En zo te zien is Frank me ook al ver vooruit door al voor z'n 30ste aan landschapsfotografie te doen  _________________ Uiteindelijk draait alles om discipline. |
|
| Naar boven |
|
| 24-12-2009, 15:02 |
Frank

|
|
|
|
| Ik heb tijdens het spotten eens een jong stel ontmoet, zij heette Thirza en zijn naam is me ontschoten .... |
Had je dit stel gespot... Heb je daar ook foto's van?
| Ik weet wel dat ik toen dacht: wat een bofkonten, dat ze op jonge leeftijd al oog hebben voor hoe mooi de natuur is. |
2 kontjes hoog zeker....
En zo te zien is Frank me ook al ver vooruit door al voor z'n 30ste aan landschapsfotografie te doen  |
En vogeltjes... Heb vanochtend een sneeuwvogel op de gevoelige plaat vastgelegd... Hij bleef iets beter stil zitten als een dit ijskonijn.
Zo genoeg over de bloemetjes en bijtjes.... Ik ga een lekker traininkie doen met 10x90” P60”. _________________ Liever 2 vliegen in een klap dan een kuil graven voor iemend die niet komt opdagen omdat ie in een hoge boom wind zit te vangen. |
|
| Naar boven |
|
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
|